Στους λαούς της Ασίας και της Αφρικής το φαινόμενο είναι πολύ συνηθισμένο, να κρατούν οι άνθρωποι ένα αντικείμενο επάνω τους με ζήλο και επιμέλεια, διότι πιστεύουν ότι τους φέρνει "γούρι". Δυστυχώς όμως και στην πατρίδα μας, την Ελλάδα και στην Ευρώπη πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι ένα άψυχο αντικείμενο που κρατούν επάνω τους τους φέρνει "γούρι". Ένα φυλαχτό, ένα πεταλάκι, μια παραμάνα, μια χάντρα και πλήθος άλλων αντικειμένων τέτοιου είδους, έχουν την τιμή να θεωρούνται γούρικα.

  Εμείς οι Έλληνες έχουμε δημιουργήσει και μερικούς θεσμούς και εορτές γύρω από αυτό το θέμα. Την πρωτοχρονιά σπάμε ένα ρόδι για να πάει ο χρόνος καλά. Κρεμάμε ένα πέταλο στην πόρτα και περνούμε και μια κρεμμύδα για να μας φέρει ευτυχισμένο χρόνο. Μεγάλη κοροϊδία, χαμένη πίστη, ψεύτικη, που δεν ανταποκρίνεται σε καμιά αλήθεια.  
Θα μου πείτε, αν δεν έχουμε αυτή την ελπίδα, πού θα ελπίζουμε; Στο Θεό θα ελπίσουμε που είναι Ζωντανός και Αληθινός και όταν του μιλάμε, μας ακούει και μας απαντάει. "Επικαλού Εμέ εν ημέρα θλίψεως και Εγώ θέλω σε ελευθερώσει κι εσύ θέλεις με δοξάσει". "Όστις επικαλεσθή το όνομα του Κυρίου, θέλει σωθή".
 
Δε χρειάζεται να είσαι τυχερός, ούτε να κρατάς επάνω σου άψυχα αντικείμενα για να πας καλά και να πετύχεις στη ζωή σου. Μόνο πίστευε και ζήτα το Θεό και Πατέρα να σε βοηθήσει εις το όνομα του Ιησού Χριστού, του Μόνου μεσίτη μεταξύ Θεού και ανθρώπου.
 
Στον Ησαΐα, τον προφήτη, αναφέρεται μια σπουδαία αλήθεια. "Τις είναι μεταξύ σας ο φοβούμενος τον Κύριον, ο υπακούων εις την φωνήν του δούλου Αυτού; Ούτος και αν περιπατή εν σκότει και δεν έχει φως, ας θαρρή εις το όνομα του Κυρίου και ας επιστηρίζεται επί τον Θεόν αυτού", Ησαΐας ν':10.
 
Όταν βρεθείς, λέει ο προφήτης Ησαΐας, σε πλήρη αδιέξοδο και δεν βλέπεις φως πουθενά, θυμήσου ένα όνομα. Το όνομα του Κυρίου και φώναξε, όπως τόσοι απελπισμένοι φώναξαν: "Ιησού, Υιέ του Δαβίδ, ελέησόν με". Τότε θα λάβεις απάντηση από έναν αναστημένο και ζωντανό Χριστό. Θα σε ακούσει, θα τρέξει "εις βοήθειάν σου" και θα καταλάβεις κι εσύ ότι έχεις κάποιον που σε αγαπάει και είναι έτοιμος να σε βοηθήσει, όταν Τον επικαλεσθείς και Του φωνάξεις.
 
Ο Δαβίδ είχε πολλές τέτοιες εμπειρίες, γι' αυτό διαβάζοντας τους ψαλμούς, πολύ συχνά θα συναντήσεις τη φράση, "έκραξα προς τον Κύριον και εισήκουσέ μου".
 
Μη μου πεις ότι δεν είσαι άξιος, διότι έχεις κάνει πολλές αμαρτίες. Αυτό δεν ισχύει στο Χριστό και δεν αρμόζει στο χριστιανισμό. «Ο Χριστός ήλθε εις τον κόσμο να σώσει αμαρτωλούς, εκ των οποίων πρώτος είμαι εγώ», γράφει ο απόστολος Παύλος στον Τιμόθεο.
 
Σας θυμίζω τα πρόσωπα που πήγαν στο Χριστό και οι Φαρισαίοι τον κατέκριναν. "Με αμαρτωλούς συντρώγει". «Ο Υιός του ανθρώπου ήλθε εις τον κόσμον να σώσει αμαρτωλούς».
 
Η γυναίκα που συνελήφθη επ' αυτοφώρω μοιχευομένη, η Σαμαρείτισα που είχε λάβει πέντε άνδρες και αυτός που είχε δεν ήταν δικός της, η Μαγδαληνή με τα επτά δαιμόνια, ο Ζακχαίος, ένας εκμεταλλευτής αρχιτελώνης, ο ληστής ο σταυρωμένος δίπλα στο Χριστό, ο Σαούλ ο διώκτης των πιστών του Χριστού και πλήθος άλλοι μεγάλοι αμαρτωλοί, έλαβαν τη Σωτηρία και έγιναν άγιοι και μάρτυρες του Ιησού Χριστού, όταν ήλθαν στο Χριστό.
 
Χρειαζόμαστε τον Ιησού Χριστό στη ζωή μας και όχι διάφορα πραγματάκια που φέρνουν "γούρι". Σίγουρα πράγματα και όχι ψεύτικες αυταπάτες.


 

Διαβάστε επίσης...

Όλους μας καλεί και όλους μας θέλει ο Χριστός

 

Η πρόσκληση του Ιησού Χριστού, στις δύσκολες και κακές ημέρες που ζούμε στέλνεται σε όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως κοινωνικής τάξεως, μορφώσεως, οικονομικής κατάστασης και ηθικής ποιότητος. "Έλθετε προς Με πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι και εγώ θέλω σας αναπαύσει", Ματθαίος ια’:28. Δεν ενδιαφέρεται ο Ιησούς Χριστός σε τι κατάσταση βρίσκεσαι. Αν είσαι χαμένος μέσα στην πλάνη ή βουτηγμένος μέσα στην αμαρτία. Σε καλεί να πας κοντά Του, διότι σε θέλει και σε αγαπάει.

 

Γνωρίζει ότι πλανήθηκες και απέκτησες ιδέες και γνώμες οι οποίες σε οδήγησαν στην αμαρτία και στην καταστροφή. Έτρεξες στην αμαρτία για να ξεδιψάσεις και να χορτάσεις χαρά και ειρήνη, αλλά βρήκες τον πόνο και τη θλίψη. Ο Ίδιος ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός διακήρυξε ότι ενδιαφέρεται και τρέχει παντού να βρει το πρόβατο το "απολωλός" το οποίο ξεκόπηκε από το ποίμνιο και έχασε τον προσανατολισμό του. "Πρόβατο απολωλός" εννοεί τον άνθρωπο τον ειλικρινή, που επιδιώκει το καλό, αλλά έχει χάσει το δρόμο του και ψάχνει να τον βρει.

 

Είπε λοιπόν την παραβολή αυτή, όταν οι Φαρισαίοι Τον κατέκριναν και τον κατηγόρησαν "ότι ούτος αμαρτωλούς δέχεται και συντρώγει μετ' αυτών", Λουκάς ιε’:2.

 

Ο Κύριος τους είπε την παραβολή: "Τις άνθρωπος εξ υμών, εάν έχη εκατόν πρόβατα και χάση εν εξ αυτών, δεν αφίνει το απολωλός εωσού εύρει αυτό; Και ευρών αυτό, βάλλει επί τους ώμους αυτού χαίρων και ελθών εις τον οίκον, συγκαλεί τους φίλους και τους γείτονας, λέγων, Συγχαρήτε μοι ότι εύρον το πρόβατόν μου το απολωλός" Λουκάς ιε’:3-7.

 

Ψάχνει ο Χριστός να σε βρει και πολλές φορές σου φανερώνει ότι η οδός που ακολουθείς είναι επικίνδυνη και οδηγεί στην καταστροφή και το θάνατο. Ο Χριστός δεν είναι κάποια αφηρημένη θρησκεία, αλλά είναι ένα πρόσωπο που σταυρώθηκε για σένα, αναστήθηκε και τώρα κάθεται εκ δεξιών του Πατρός και σε παρακολουθεί και σε καλεί συνέχεια να έλθεις κοντά Του και να σωθείς.

 

Δεν κάνει ο Χριστός εξαιρέσεις και προσωποληψίες. Αποκλείει τελείως τις φυλετικές διακρίσεις και τους ρατσισμούς.

 

Ο Ιωάννης στην Αποκάλυψη που του έκανε ο Κύριος Ιησούς Χριστός, γράφει: "Μετά ταύτα είδον και ιδού όχλος πολύς και ουδείς ηδύνατο να αριθμήση, εκ παντός έθνους και φυλών και λαών και γλωσσών, οίτινες ίσταντο ενώπιον του θρόνου και ενώπιον του Αρνίου ενδεδυμένοι στολάς λευκάς έχοντες φοίνικας εν ταις χερσίν αυτών, και κράζοντες μετά φωνής μεγάλης, έλεγον, Η σωτηρία είναι του Θεού ημών του καθήμενου επί του θρόνου και του Αρνίου", Αποκάλυψη ζ’:9-11.

 

Εδώ μιλάει για έθνη, φυλές, λαούς και γλώσσες. Πάλι όμως μιλάει για αμαρτωλούς όλων των κατηγοριών και διακηρύττει ότι τους δέχεται όλους. "Δεν ήλθον δια να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς εις μετάνοιαν".

 

Στο Ευαγγέλιο που έγραψαν οι απόστολοι στην Ελληνική γλώσσα, βλέπουμε ανθρώπους όλων των τάξεων και κατηγοριών, να καταφεύγουν στον Ιησού Χριστό και να σώζονται. Αρχίζοντας από το Νικόδημο που ήταν άρχων των Ιουδαίων και τον Ιωσήφ τον από Αριμαθαίας που ήταν βουλευτής, μπορούμε να δούμε τον Ματθαίο τον τελώνη, τους ψαράδες που έκανε αποστόλους, τη Σαμαρείτισσα που ήταν μοιχαλίδα, τη Μαγδαληνή που είχε επτά δαιμόνια, τη γυναίκα που συνελήφθη επ' αυτοφόρω μοιχευομένη και ακόμη το ληστή που ήταν και αυτός καταδικασμένος δια σταυρικού θανάτου.

 

Όλοι σώθηκαν και λυτρώθηκαν από τις αμαρτίες τους και κάποια ημέρα θα τους δούμε στη βασιλεία του Θεού. Χριστιανισμός 11/2002

 

Δωρεάν Καινή Διαθήκη

free-bible

τηλεφωνήστε στο 2106818442

και θα σας αποσταλεί στην διεύθυνση που επιθυμείτε

 

Εικόνες από την Πάτρα

Χριστιανικά ραδιόφωνα

Χριστιανικές ιστοσελίδες

Η Βίβλος σε pc & κινητό